lördag 6 september 2014

Min berättelse

Hej! Det har hänt en hel del på 2 år.

Jag har slutat med lch. Och många undrar varför DU av alla. Ingen trodde att jag skulle sluta. Och helt ärligt trodde jag inte det heller.

Sommaren 2013 hörde en kompis av sig och undrade om jag ville vara med i en tränings utmaning som Herbalife höll i. Och det ville jag. Men det körde ihop sig totalt. Då jag jobbade 12 timmar och hadde 2 timmar kötid. Så jag orkade helt enkelt inte träna.

I april 2014 tyckte min syster att jag skulle vara med på en tränings utmaning som Herbalife höll i. Och det gjorde jag. Efter 1 vecka hadde vi ett hälso samtal. Då tänkte jag okej jag ska fan visa att det är skit deras produkter.

Sakt och gjor efter mindre än 1 vecka kände jag att jag mådde så mycket bättre var piggare glader och orkade mer. Då tänkte jag jävla skit det skulle ju inte fungerar!

Då hörde jag av mig till min kontakt person.
Hon bara skrattade åt mig. Och tyckte det var mycket roligt att jag ändrade mig.

Sen så har jag inte varit vikt stabil utan gått upp trots strikt lchf.

Så då bestämde jag mig för att börja sälja herbalife.

Och är nu glad att medela att jag är Oberoende herbalife distributör

Om ni är nyfikna så är ni välkomna att höra va er.

Mvh Beatrice Prohaska




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!