måndag 15 september 2014

Vad less jag blir!

Igår var det val om någon skulle ha missat det?..Det han knappt bli klart så haglade det på sociala medier om både Fredrik Reinfeldt och Stefan Löfven. Om hur fula och korkade dom var. Men seriös vuxna människor som sysslar med pajkastningVerkligen hög mognad och intelligens ni besitter..

Jag trodde vi bodde i Sverige där vi har rätt att ha yttrande frihet och olika åsikter. MEN det betyder inte att man behöver tala om hur ful och korkad en person är bara för att man har en annan åsikt.

Jag är glad jag är uppvuxen i en familj där det är okej att tycka olika utan man för den skull kalla varan korkad.

För saken är att vill vi ha ett samhälle med mer kärlek och respekt. Så ska vi sluta med sånt trams att tycka ner människor oavsett om man är välutbildad eller lågutbildad.

Tack för ordet.  

1 kommentar:

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!