torsdag 11 september 2014

En bra känsla

Hej säger vi från soffan. Känner mig väldigt trött men glad idag.

Igår var en bra dag. Jag och Albin var till Logopeden och Albin var så duktig men blev väldigt trött. Men inte så konstigt då han värkligen ansträngde sig och försöker. Jag är så stolt över han som kämpar med sitt tal och ut väklar det. Han ligger efter sina jämnåriga men han gör det och det får ta sin tid. För alla är inte jutna i samma form. Och han är våran Albin och han är så duktig och ger aldrig upp.

Sen var på jobb lunch. Och fick veta att jag skulle få en liten tjänst som Käns så bra, för då vet man i alla fall några dagar hur man jobbar. =)

På kvällen blev det en rask promenad på 5km skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!