måndag 29 september 2014

Skam den som ger sig =)

Jag sitter här och är så nöjd över mig själv! Jag har utväklats så grymt snabbt tränings mässigt. I början av året, startade jag som ni en utmanig med herbalife . Då kunde jag knappt  gör EN armhävnig. Idag kan jag göra många på KNÄ! Vet inte hur många då jag inte har räknat. Och jag har aldrig kunnat göra, inte ens när jag var som mest vältränad innan barnen =) Klappar mig själv på axeln =)

Och bättre ska det bli. Har även fått en antydan till mag rutor som jag heller aldrig har haft.
Jag är så tacksam för att jag är så jävulusist en vis och aldrig ger upp. För hadde jag inte varit det hadde jag aldrig varit här i dag!

Ha en bra kväll! Själv blir det tabata ska bli så rooolig! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!