onsdag 8 juni 2011

Höggravid & värme en dålig kombination!

I går när oskar kom hem från jobbet så sa ha. Oj vad skönt det är. Jag blängde på han och sa NEJ det är inte skönt. Då log han och sa jag kan bara inte klaga.

Man ska inte klaga MEN jag är höggravid och tål värkligen inte denna värmen. I morse när jag och oskar satt och åt frukost. Så sa jag att om det blir varmare så lägger jag mig i källaren och sover. Så jag får sova nått i alla fal. Det är så trist att behöva sitta inne när det är så här fint väder ute. För jag värkligen älskar att vara ute. Men det är inte så kul när det käns som det bubblar under huden heller!

I alla fal så har vi varit till barnmorskan i dag på morgonen. Jag kan nu medela att alla värden ser normala ut! =) Så nu behöver jag inte äta järntableter mer =)


Hoppas ni får en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!