måndag 6 juni 2011

Långhelg

Helgen har tillbringas större delen utomhus till Albins stora glädje =) I lördags så jorde jag nått som jag fick ångra bitterti söndags. Jag ränsade i jordgubbslandet, tog bort bränäslorna som höll på att kväva vinbärsbusken. Och tog bort alt ogräs runt rabarberna så nu ser man dom igen.

I söndags så hadde jag riktigt ont. det kändes som att jag hadde blivigt över körd av en ångvält. Det är så svårt att veta hur mycket man vågar göra utan utan att det käns som man går sönder. Vi var ute på förmiddagen. Oskar for till Arvidsjaur vid 11. Då gick jag och albin in. Vid 15 tiden gick vi ut igen.

Idag har vi haft en riktigt bra dag. Avärkat några punkter på våran göra lista. Sen på eftermiddagen så var vi till badhusparken så albin fick leka av sig. Jag värkligen älskar att se han så glad som han var där. Tobbe, Sandra & barnen var förbi i kväll. Nu ska jag äta jordgubbar med grädde mmmm

Ha en fortsatt bra kväll!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!