onsdag 1 juni 2011

Välkommen Juni månad!

Igår satt jag och Oskar och pratade. Och insåg om hjärtat bestämer sig att komma ut tidigare. Så är risken att h*n kommer på nån annans födelsedag. Eftersom vi har 5 födelsedagar denna månad. Jag har säkert glömt nån också. För nästa vecka har vi "bar" två födelsedagar. Sen har vi en blank vecka. Veckan som kommer där efter har vi 3 födelsedagar under en vecka! Men det återstår att se.


Kommande veckor
Vecka 22
Tisdag 30 dagar kvar till beräknad förlossnigen

Vecka 23
Onsdag: Besök hoss barnmorskan oskar ska vara med
Lördag: Roger fyller år
Söndag: Anita fyller år

Vecka 24
Tisdag: Dagis stängt

Vecka 25
Måndag: Spesmödra tillväxt ultraljud Och morbror Bily fyller år
Torsdag Mormoe fyller år
Söndag Thomas fyller år

Vecka 26
Torsdag: Beräknad förlossnig


Idag har jag hunit vara och handal varit till banken och gjort en lchf  Kärleksmums =) Det är inte illa för att vara jag. Vi får hoppas att det inte straffar sig.  Kärleksmums ser riktigt god ut. Hoppas den smakar lika bara som den ser ut! Hadde även tänkt göra glass med mint choklad i. Får se om jag orkar det. Nu ska jag diska undan. Och börja fundera på vad jag ska äta till lunch. Fast jag är igentligen inte hungrig. Men jag har dag 3 av min blodsoker mätnigen. Så jag måste mäta för annars så blir det så knasigt!

Ikväll blir jag och Albin ensamma. Oskar ska med jobbet så han kommer hem i natt nån gång. Jag har köpt jordgubbar som jag och Albin ska äta i kväll! Då vet jag att han kommer bli glad för han älskar jordgubbar. Fast det är inte så konstigt. För det gör jag med =)

I morgon ska oskar till Arvidsjaur och byta rör i solarierna. Så mamma ska vara med albin. Så jag får vila, jag skulle nog inte orka med han en hel dag själv just nu.

Hoppas ni får en fortsatt bra dag!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!