måndag 13 juni 2011

Varm helg & utslagen Albin

I helgen var vi till Emma & Magnus på grillat. Grymt gått! Vi var ute hela kvällen. Albin slåg alla rekord trorja banemig. Vi kom inte hemm förän kl 22. Och då brukar han sova som bäst! Jag och albin sov i källaren hela helgen! Han sov inte länge på lördagen på tanke att han var uppe så länge. Bara till 7. Jag var in till stan och köpte en av två amnigs bh:ar jag har bestält som aldrig kom på grund av att dom hadde glömt att betälla dom!?? Den andra ska komma i veckan vi får se hur det blir med den saken. Hem så oskar fick fara i väg och spela tenis i 25 graders värmen. Behöver jag nämna att dom var själva...konstigt!!?? Jag och albin la oss och vila i 2,5 timme efter lunch. Vi for till Roger  som fyllde 60 år. Vi satt ute albin sprang ute. Men efter 1,5 timme blev det för mycket för lilleman. Så då for vi hem. Albin var helt utslagen. Han hadde fått värme slag trots att han hadde druckit hur mycket som helst och hadde haft solhat på sig hela tiden! Han sloknade på soffan kl 18:20. Han somnade som på bilden!

Jag och oskar fick en lugn kväll. Det kändes som att man hadde lämnat bort han. Men nu låg han ju faktist bra och sov! Han sov dåligt hela natten. Vaknade först vid kl 3 sen vid kl 05:30 då tog jag upp han och han fick ligga hoss mig. Då somnade han och vaknade han om var annat. Efter 1,5 timme la jag till backa han. Och då sov han till kl 8:45. Han var almänt grinig och missnöjd hela söndagen. Men det var skönt att det var svalare ute. För oss alla. Eftersom han fortfarande var så varm. Så fick han springa i blöja till vi for till anita på kalas. Eftersom hon fylde år 58. Vi var inte där så länge. När albin inte var så pigg. På kvällen så tog vi febern och då hadde han feber. Jag kan väll inte påstå att jag har njutit i helgen. Efterom mina fötter har sett ut som balonger. Och det har jort ont när jag har gått.

Min mamma och Thomas kom på besök och då lyckades vi hålla Albin uppe till kl 19. Det var väldigt bra eftersom han var trött redan vid kl 17.

Han sov hela natten och vaknade kl 7:30 var lika pigg och glad som vanligt

  Denna bild togs i morse. Så han är sig själv igen. Skönt tycker mamma & pappa!


Kram

1 kommentar:

  1. inge roligt när dom it e så piggelin och värmen gör ju sitt med ... han e så söt så=) kramis

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!