onsdag 22 juni 2011

Midsommar veckan

Igår var värkligen ingen rolig dag. Jag var så sjukt trött. Låg i sängen nästan hela dan. Med avbrott för lunch. På kvällen så for vi och körde lite bil i rengnet.

I dag funderar jag på att baka bullar. För dom har grävt av våran infart. Jag vet inte riktigt vad dom ska lägga ner. Så jag tar mig ändå ingen vart. Vårat område ser ut som en kriks zon. För 1 granne håller på att dra in jordvärme. Och två andra håller på att dra in jordvärme.

Torsdag ska jag till barnmorskan på kontrol. Det är även 7 dagar kvar till beräknat förlossnig. Ni har väll inte glömt att Gisssa när hjärtat kommer. Och på kvällen ska vi till min mormor som fyller år. Fast hon ville inte fylla nåt mer sa hon. Eller att man skulle räkna ned i stället. Så hon hävdade att hon blev 37 i stället =). Hon är bra söt!

Fredag midsommar afton. Så ska vi in till badhusparken om det är uppehåll. Annars får vi hitta på nått annat. Så albin blir nöjd. Men en sak är säkert att det blir grillat till middag och jordgubbar till efteret.

Söndag: Thomas fyller år så vi ska dit och ficka.


Ha en bra dag
Kram

1 kommentar:

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!