torsdag 16 juni 2011

Jobbig natt

Igår var ingen bra kväll. Albin var gudomlig som han brukar vara när pappa oskar är borta. Men det är dom här ursäkta språket jävla graviditets hormonerna! Jag kännde mig almänt orolig och lessen. Men viste inte varför. Hadde inte ens somnat när oskar kom hem kl 01:30. Jag hadde jäte svårt att somna. När oskar la sig så bröt alt ut jag började gråta. Så han höl om mig och försökte trösta mig. Jag lyckades väl somna vid 02:30 i bästa fall.

När jag vaknade av väkaren inte av albin??!! Så hadde jag väldigt ont i hela kropen. Den värkte och hadde sig. Men det gick över tack och lov! Jag har hunit in till stan en snabbis för att köpa min andra amnigs bh som hadde komit. Den kom till och med utlovad dag. Jag blev lite häpen när dom ringde i går. Har hunit vara och handla lite. Dom hade färsk lax som jag köpte. I dag blir det lax i ugn med ört sås och en STOR sallad till. Men nu ska jag gå och vila en stund så jag orkar med grabbarna i kväll!


Idag är det 14 dagar kavar till beräknad förlossnig men man vet ju aldrig!
Vecka 39 (38+0)


Kram

1 kommentar:

  1. Ojdå de är inte alltid man får saker när dom säger att dom ska komma, bra jobbat av dom!
    Din mage ser helt fantastisk ut, de kommer bli en snygg lite flicka (!?) :)

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!