fredag 17 december 2010

Dagens äventyr

Gud vad det har snöat i natt. Det hadde då säkert komit 2 decimeter. Jag och oskar var och unade oss lunch på Thai garden. Det var gått, och för en gåns kull så var det faktist räkor i det freterade och inte en massa grönsaker. (dom brukar drya ut med det) jag tycker det är lite fals marknadsföring. Efter lunchen körde oskar till garaget under systembolaget, så sprang jag in där. och köpte 4 flakor alkohålfrit vin. Så han har nu när det är så monga hälger framöver *ler* När vi skulle kör där i från med riktnig mot vidioteket. Så höll dom på att ploga, och folk hadde inte vett att vänta och trängde sig och jag vet inte alt. Vi fick sitta där ett bra tag. Men vi bestämde oss att hyra på konsum i öjebyn i stället. Sakt och gjort, det blev Shrek Nu Och För Alltid. Ska bli intresant och se om det kan intresera lilleman. Vi köpte även middags mat, fast jag vet inte riktigt om man kan kalla det middags mat...Varma mackor i hjärn. Men gott blir det i alla fall. När vi kom hem så var det bara att börja skotta. Jag tog framför ingången och Oskar på infarten. fy vad tunkt det var. När oskar nästan var klar så gick snöslungan sönder så typist...Så han for och skulle köpa drevet som hadde gått sönder. Men det visade sig att dom hadde slutat tilvärka dom. Så nu är han i graget sen typ 2 timmar tilbaka så ni kan gissa själva om det har gått hans väg...

Tänkte avsluta med lite roliga bilder i alla fal!!

Detta peparkaks hus blev till i helgen som var rätt fint i alla fal














Albin på Lucia. En pepparkaks gubbe. Men han ville inte ha på sig mössan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!