torsdag 9 december 2010

Min dag

Idag vaknade jag tidigt kl 6. Låg kvar i sängen tils jag hörde lilleman mummla i sitt sovrum. Då gick vi upp. Med vanliga morgon bestyr, och i väg till dagis. När jag hadde lämnat han. Så gick jag till afären, för att handla, lite till morgondagens middag med pappa och karina.

När jag kommigt hem så blev det backat igen *ler* Idag blev det gräddfudge. God blev den också dessutom. Efter det så såg jag "Komisarie speks" rätt kul faktist. Mamma kom på besök vi drack te och surrade. Det var mycket trevligt. Roger var förbi med sängen våran så nu har pappa och Karina nån stans och sova *ler*

Jag har ringt till min älskade Oskar. Han har jobbat över rätt mycket iveckan så jag bad han komma hemm lite tidigare. Det lät inte helt omöjligt. I kväll hadde vi tänkt att göra vårat åliga pepparkaks hus. Får se hur det går... Ifjol så brände jag mig på soker gegan man klistrar ihop huset med. Förvånad...NEJ inte mycket. Men nu ska jag göra mig klar för att hämta min älskade son. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!