onsdag 22 december 2010

Glukosbelastnig

Ja jag säger ju bara det. Igår kväll när oskar skulle göra albin klar för sängen, så sa han.
-Du får väl inte äta nåt mer nu?
- vad då?
- Du hadde väl glukosbelastnigen i morgon?
-Ja just jag, det hadde jag glömt helt och hållet!

Inte kan jag påstå att jag har bra mine. Jag viste att jag skulle dit den 22 men jag hadde nog inte så stor koll på vad det var för datum.

Så här sitter jag och väntar på min kära mor ska komma och vara med lilleman.

En annan mindre rolig sak. När jag vaknade i morse så tyckte jag att det kändes så kalt. Gick och kollade vad mätaren visade ynka 13+ brr. Det var bara att sätta igång att älda. Jag tände ljus också så nu har vi komit upp till +19,3 inte illa på tanke på att det var 05:30 jag upptäkte det.

Men nu ska jag göra mig i ordnig för att fara men ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!