lördag 25 december 2010

Julafton

Då har julaftonpaserat. Alt slit för en enda fjutig dag?? Nåja inte för min del då. Vi var till Oskars mamma och åt jul lunch. Tomten kom albin blev inte de minsta rädd, en tuffing. Fast han skulle lämna tilbaka paketen till tomte. *ler* Ser tradisjons enligt å kalla. Efter det så far vi hem. Albin somnar i bilen på väg hem. Vaknar när jag bär in han i huset. Klär av han lägger han i sängen. Nej han vill INTE somna?? Ger han en välingflaska. Han vill fortfarande inte somna. Lägger han i vagnen (som i för övrigt är hans favorit plats) han håller på att gorma men somnar tillslut! Fick väka han. For till min mormor, där en del släktingar befan sig. Oskar fick vara ständ in för tomet för han hadde medelat att han inte hinner komma. Albin fick paket av sin kusin Dexter, helt oväntat! Men nu har jag inte tid att skriva nått mer. För nu ska jag och Albin mysa lite så här på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!