torsdag 30 december 2010

Rolig dag

Idag så klev albin upp i vanlig ordnig kl 6:00. Nä det merks väl inte att man är småbarns förälder??!! Vid 10 tiden så var det dags att göra sig i ordnig för att bege oss till Nymbysvärd. Ringde sysyter cilla. Hon hadde haft en jobbig natt med jobbiga grannar stackar så hon viste inte om hon skulle orka. Men vi for dit. Albin somnade i bilen, så vi svängde förbi i munksund för att slänga glas m.m. När vi väl var frame så lyfte jag ur albin ur bilen. Jag kan bara medela att han var mer död än levande. Men när vi började klä av han så började han vakna. Vi tittade på fiskaran som dom har i hallen innan kafiterian. Det tyckte han var skor. Sen var det fult buss. När vi satt oss för att äta så kom moster cilla. Så hon var med oss ett tag. Vid 13 tiden så körde vi till Kvantum för att handla lite tills i morgon, och även lite raketer. Väl hemma så la vi oss och vila allihpoa. Jag sov i 2 h albin sov längre 2,5h. Middagen är avklarad. Nu ska vi bara ta det lungt och ladda baterierna så jag förhopnigs vis klara morgon kvällen utan störe smärtor i ryggen.

Måste bara få tilläga att det är presis 1 månadsen jag voltade i dag.

En sak som är lite skratt retande jag träffade en gammal bekant på nymbis och vi pratade lite så. Kom in på att jag hadde voltat. Då säger han "varför det?" ja vad ska man säga. Det är väl inget man väljer eller vill göra...Man slutar aldrig förvånas...

Hoppas ni får ett gått slut på 2010 och en bra början på 2011  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!