onsdag 25 maj 2011

Ditt och Datt

Idag kommer min älskade man hem från en 9 dagar lång resa. Jag och min Albin har längtat efter han väldigt mycket! Det käns i min gravida kropp att han har varit borta. För det är inte de lätaste att ta hand om en 2 årig son som är full med energi. När hans mamma inte har så mycke energi als. Av förklarliga själ! Tusen tack värdens bästa moster/syster för all hjälp utan dig hadde alt varit mycket värre!


Jag har träffa min barnmorska i dag. Lika kul varge gång. Lite väl ofta nu bra. Men det är ju för att det är inte så länge kvar nu. Där fick jag veta att barnet är fixerat som jag har misstänkt. Och att järnvärdet har tvärhoppat från 115 till 124. Och det käns grymt skönt!


När jag ändå var inne i stan så gick jag en sväng för att se om jag hittade nån klänig som jag kunde köpa till begravnigen på fredag. Och det gorde jag också. Jag blev så grymt nöjd med köpet. Hittade även en till klänig pluss 2 par legings tyvär så fins inte klänigen på h&m vebb shop.  


Men nu ska jag börja med middagen och sen gå och hämta lilleman på dagis. Ha en bra kväll! Jag ska då ha det och krama min älskade Oskar hårt och länge!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!