torsdag 19 maj 2011

Bästa syster!

Idag är det torsdag. Så nu har Oskar varit borta sen  i måndags. Så nu är det mindre än en vecka till han kommer hem, behöver jag säga att jag länktar? Det är tur jag har en sån snäll son och värden bästa sysyter som bor med oss när pappa Oskar är bort. För så lätt kan det inte vara att för stå hur det käns och hur hormonerna hoppar i min kropp nu. Men det käns värkligen som hon gör det som att hon har varit gravid själv fast hon inte har det!

Idag var det inget rolig att vakna jag har så ont i höfterna och benen. Och jag var grymt trött. Kändes nästan som jag skulle somna där jag satt. Jag tror att jag är bland dom få som tycker det är skönt nu när det regnar. För då slipper jag ha ågren över att jag är inne. Jag tror att kroppen håller att förbereda sig på att föda. För det gör mäst ont hela tiden. Och jag känner mig som slut i hela kroppen mäst hela tiden. Tur det inte är så länge kvar nu.

Men nu ska jag nog ta och äta lite lunch och sen vila lite för jag är grymt trött fortfarande men ha en bra dag!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!