torsdag 26 maj 2011

Jobbigt

I natt har jag värkligen inte sovit bra! Eller rättare sakt, jag har knappt sovigt als. I bästa fall har jag sovit 4 timmar. Det har varit för varmt jag har haft ont i höfterna, blygbenet och i magen. Jag vet inte hur många gånger jag har vänt mig. Det enda som har varit bra är att jag har haft min älskade Oskar bredvid mig!


Men min lilla älskling Albin har sovigt som en prins. Han sov från 19-7:45 Han har blivigt våran lilla sömntutta, lilla gubben som snart är en stor gubbe.

Har hunit vara till dollarstor, det tar värkligen längre tid nu. Sen dom har flyttat nästan alla saker. För man hitttar nästan inget. Men man lär sig säker med tiden. Men nu ska jag försöka ta igen lite förlorad sömn. Fast dom brukar säga att man ALDRIG kan ta igen förlorad sömn. Men det återstår att se.

Ha en fortsatt bra dag


Kram

1 kommentar:

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!