tisdag 31 maj 2011

30 dagar kvar!!

I dag är det exakt 30 dagar kvar till beräknad förlossnig! Det käns skönt att det inte är så länge kvar nu. Men det käns. Mina fingrar och tår har förvandlas till prinskorvar. Och jag som altid har haft smala fingrar och tår.

I går så roade jag och oskar med att göra en magavjutnig. Denna blev betydligt bättre än med albin. Vanna???

Hjärtat i magen


Albins


Jag tycker att hjärtat i magen är finare. För hjärtat ligger lite mer centerat. Vad tycker ni?


Kram

3 kommentarer:

  1. Båda "magarna" är jättefina tycker jag =) Kul att ha "magar" från båda graviditerna =)

    SvaraRadera
  2. så kul ... minne att ha kvar å visa för barnen senare ... jag håller med att den e finare än med albin men båda e fina ändå=)

    SvaraRadera
  3. Sista tiden kommer gå fort, vem vet hon kanske kommer redan nästa vecka?:D Jo hennes magavjutning blev betydligt finare, men Albins har ett lite mer eget utseende:D Kram

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!