fredag 6 maj 2011

Tungt!

Idag käns det almänt jobbigt. Inatt var jag så varm att jag hadde svårt att sova igen. Så jag har inte sovit så bra. Det blir väl inte bättre av att jag vacknade 04:30 och kunde inte somna om efter det! Blir nog att försöka att sova när jag har lämnat albin på dagis. Är det nån som har nåt bra mat som jag kan göra och ha i frysen som inte gör att mitt blodsåker stiger så mycket. Altså inga större mängder kolhydrater eftersom de får mit blodsåker att stiga så oerhört. Har ingen lust eller ork att göra mat hela tiden. För att jag huvutaget ska få i mig något så är det den bästa lösnigen. Så som sakt förslag på bara mat tas imot tacksamt

Har jag nämt hur underbara sambo jag har! I fal jag har glömt det. HAN ÄR BÄST!!! Utan han hadde jag inte orkat med alt detta!


Kram

1 kommentar:

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!