fredag 7 januari 2011

Besök hoss mvc

Idag så har jag varit till barnmorska fick höra på hjärtjudet på lilhjärtat. Var riktigt häftigt, till och med albin stanadde upp när han hörde det. *ler* Efter besöket så gick vi till lindex för att köpa ett presentkort eftersom vi ska på dop på söndag. Svängde för bi hm för att köpa nya mamma strumpbyxor. Därefter så körde vi till kvantum för att handla helgens middagarna. Efter det så for vi hem, när jag skulle köra in i garaget så körde jag fast. Till slut så tog jag mig in. Vi åt lunch la oss och vila. När vi hadde vaknat så for vi till varmbadet och badadde. Men albin tyckte att det var obehagligt. För han klängde sig fast vi mig. Gick hem åt middag och i kväll blir det att bara mysa i soffan och se första avsnittet av Lets Dance.


Kram

2 kommentarer:

  1. Har du sett att det finns att köpa en egen apparat för att lyssna på bäbisens hjärtljud på teknikmagasinet :-) funkar jättebra å är hur mysigt som helst!! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vet men jag tror att jag skulle bli lite väl besat. Men det går inte att komma undan att det är mysigt =)

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!