onsdag 12 januari 2011

så är det

I dag har albin varit till läkaren. Fick utskrivet medicin som han ska andas in. Lite besvärligt är det när min lilla son aldrig har en fena stila. Detta ska göras 2 gg dagligen fram till återbesöket. Så han vänjer sig nog innan dess skulle jag tro.

I går jorde jag en maträtt som jag i vanliga fall tycker om. Men jag fick bara i mig en liten bit sen kändes det som den skulle omma upp igen. Så jag åt upp hela sallads skålen inte skålen utan innehålet =p. Jag skulle äta samma till lunch men det slutade på samma sätt. Jag har börjat jobba 50% 3 timmar dagen. det käns värkligen i ryggen. Jag skulle inte orka 1 minut längre kan jag bara medela. Men nu ska jag lägga mig på soffan så jag orkar jobba i morgon utan att behöva ha alt för ont.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!