måndag 10 januari 2011

Faktum

Som tidigare nämnt, så har jag varit till läkaren för bedömnig. Så vad kom hon fram till?? Samma som jag. Att en del av smärtan kommer från ryggen och en del från fogarna. Men att det är väldigt svårt att sjila på vad som är vad. Vi får värkligen hopas att det stannar vid det har läget och inte blir värre. Så från och med i morgon så ska jag börja att jobba 3 timmar dag till att börja med. Det käns värkligen som denna graviditet komer att vara betydligt tyngre än förra dels jag har en son dels för att jag redan har fått foglosnig i vecka 17?? väldigt tidigt om ni frågar mig. Men det är bara att ta det för vad det är. Jag pratade med läkaren om vad hon trodde om att träna yoga. Hon sa eftersom man sträker och töjer så pass mycket. Och då främst de delar som jag har problem med. Så tyckte hon att jag hälst skulle undvika det. Jag frågade även om simnig det därimot tycket hon var en bra ide'. Så härdanefter så blir det att simma i stället.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!