onsdag 26 januari 2011

Rutin ultraljud.

I morse så var jag och oskar på ultraljud. Jag säger ju bara det fasen så häftigt! Det är lika kul varje gång! Det var en riktigt aktiv liten krabat. Hon hadde lite svårt att mäta för att den var så aktiv =) Vi blev även flyttad 2 dar bak. Det nya beräknade förlossnigs datum är 30 juni. Det värkar även som det är en tjej men man kan ju aldrig vara helt säker. Som hon som jorde ultraljudet sa det är svårare att se om det är en tjej än en kille. Så det återstår att se vad det är i värkligheten!


Kram

3 kommentarer:

  1. Oooohhh så spännande =) Ja det är ju verkligen hur häftigt som helst =) Jag ska på ett ultaljud i morgon och hoppas på å få göra ett i 3D =) men det återstår ju att se =P

    Va skönt att allt var som det skulle =) Man är ju alltid lite nervös inför UL för man vill ju som sagt att allt ska vara bra!! =)

    Kram s

    SvaraRadera
  2. Presis! Och när man dessutom har fått ett helt friskt barn så går ju tankarna...Men nu var ju alt bra som tur är! 3D Det skulle jag vilja göra men jag har hört att dom är inte så duktiga här i piteå på det.

    SvaraRadera
  3. Nä å jag har ju fått TVÅ friska barn så man tycker ju att turen i värsta fall kan ta slut någon gång men det gör det ju verkligen inte så ofta som tur är =P

    Ja, bra å bra - det är nog lite så att dom "bjuder" på lite 3D och då anstränger dom sig inte men när det är i medicinskt syfte (vilket det nog sällan är) är dom nog rätt duktiga! =) I mitt fall kommer det ju inte vara i medicinskt syfte utan bara för att visa =)

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!