torsdag 20 januari 2011

Check, check

Idag har jag varit till barnmorskan, i dag. För att kolla hur mintt blodsocker har legat dom senaste dagarna. Som förväntat så har det legat bra. Passade även på att fråga om att jag bara får i mig sallad med tonfisk och yogurt med osötad mysli. Berättade även att jag har börjat äta 2 järntableter efterom jag för tilfället inte äter nått kött. Hon sa att så länge jag får i mig järn och kalk så är det ingen far. Men det hadde jag redan räknat ut =)

Tänkte passa på att beräta att jag är riktigt nöjd på vikt frånten för jag är i vecka 18 nu och har gått upp 1,8 kg. För när jag var i samma vecka när jag väntade albin så hadde jag gått upp 6,7 kg aldså 4,9 kg mer!

Men det var lite uptatering det nu ska jag gå och vila mig nu för det käns som min rygg håller på att gå sönder. Ha en bra dag kram!  


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!