måndag 24 januari 2011

Helgens eventyr

I helgen så for jag och Oskar till luleå. För att bo på hotell och bara mys. Vi hadde sälskap av Per och Emelie. När vi satt och fickade i luleå så ringde min käre mor och sa att albin hadde fått feber. Vilken tajming?? Efter att vi hadde strosat på stan så gick vi till hotelet. Jag la mig och vila en stund, men det blev närmare 2 timmar... På kvällen så gick vi ut och åt. Det var riktigt gott måste jag bara säga! Efter det så satte vi oss i hotelets pub och pratade lite. När det började närma sig stängnig och dom började räkna kassan så läte som hon försökte få vår upmärksamhet och fatta att vi skulle gå. För det lät som hon slängde mynten extra hårt. Det var våra helg.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!