söndag 30 januari 2011

Mys dag med familje

Idag har vi haft en mysig dag. Vi for och badade på öjebyns badhus i varmbadet. Det vsr riktigt kul. Albin tyckte det var kul och simmade mellan oss. Efter det så gick vi hem och åt lunch. Jag och albin tog på oss kläder och gick ut på en promenad. Jag han inte ens ut så sov han =) Det var en jobbig promenad. På grund av att jag hadde redan ont i ryggen. Men jag vet att jag behöver vara ute när det är just ute, just nu. Det var skönt tempuratur mässigt. Jag la mig på soffan för att se på tv. Men de enda kanalerna vi hadde var 1,2 och 4. Jag anade att det hadde ett samband mellan tvn och den dåliga teknigen. Och det visade sig senare att jag hadde rätt. Till middag blev det Gi våfflor. Nu ska jag göra min älskade Oskar sälskap i soffan. För vi har tydligen fått igen en del av kanalerna.


Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!


Kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!