måndag 24 januari 2011

Idag

Albin hadde feber i går så jag har varit hemma med han. Han har varit så pigg på förmidagen och ingen feber. Han fick lunch, sen så for vi och handlade mat på Wilys. När vi nästan var klara så såg jag att albin började bli så glansig i ögonen och inte als lika med som innan. Men vad gör man mat måte man ju ändå ha. Vi handlade klart, forförbi apoteket i öjebyn så jag fick köpa järntabletter. For hem, då tog jag febern. Det visade sig att han adde feber. Då fick han lägga sig och vila. Ringde även till jobbet och sa att jag blir hemma i morgon. Och till dagiset så då slipper man det i morgon.

Till något helt annat så köpte jag en bloma på wilys för min förra har döt och jag tyckte om den så mycket så jag köpte en ny. Men dom är inte så lätta att håla vid liv dom där Orside. Så nu hopas jag på det bästa att denna ska förbli levande.

Dagens middag kommer att bestå av räkwok med vitt ris och thai sweet chilisås. Ska bli intresant och se hur mitt blodsocker far av denna rätt. Det återstår att se. Ska även snöra igång mitt goda lingonbröd för det tar ju "bara" 3 dar =P


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!