fredag 14 januari 2011

Väntat telefonsamtal

I dag så ringde min barnmorska som väntat. Efterom mitt värde efter glukosbelastnigen var lite högt 10,5. Så  ska jag ta blodsocker värde tror det blir 7gg dagen fram till onsdag. Då ska jag träffa barnmorskan och då sak jag antagligen bara ta 7gg dagen 3 dar i veckan. Men jag är inte orolig als. Detta är bara en repris av vad jag gick i genom när jag väntade albin. Men nu sak jag göra upp en brasa här för vi har bara 15,8+ och det vore bra om det var lite varmare när jag ska hämta albin på dagis. Hoppas ni får en bra helg!


Kram

5 kommentarer:

  1. Tur du verkar ta det lungt!! =P jag är ju lite blödig när det gäller stick i fingret =P Hoppas det går bra för dig hur som helst!! =)

    SvaraRadera
  2. Kämpa på med blodsockerkontrollen, nästa vecka blir det lättare :) bara tre dagar/vecka *wow* hoppas värmen stiger i huset. Älskar dig! kram

    SvaraRadera
  3. Mamma:Jo jag ser det inte så faligt. Det är tur vi har kaminen annars så hadde jag nog komit till dig till detta är fixat =P

    SvaraRadera
  4. Sara: Jag tycker inte det är så faligt. Och desutom är det bara en begränsad tid.

    SvaraRadera
  5. Jo precis och det är ju "för den goda sakens skull" =) Vad gör man inte för dom små så att säga =) Lycka till!! =)

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!