tisdag 1 februari 2011

Barnvagn

I dag var jag förbi barnenshus. Tittade på en barnvagn. Jäklar var svårt. För vi lär nog behöva en syskonvagn. För jag tvivlar starkt på att albin lär orka gå nå längre sträkor. Stå bräda har vi pratat om. Men hur ofta är det plant underlag?? Så skönt är det inte och stå och stutsa på ståbrädan. Jag tror inte han vill stå där nå längre sträkor heller! Men krukset är väl att jag har för stora krav. Och att barnvagnen som jag vill ha inte existerar. För den får inte vara för stor. Ska ha fasta jul, hälst stora. Albin ska vara vänd bort och bebisen mot mig. Har ni nått förslag som värkar passa in så får ni hämst hjärna tippas mig =)


Kram

1 kommentar:

  1. Hallå!
    Jag fårstår precis ert/ditt dilemma med barnvagn. Vi hade exakt samma funderingar men bestämde oss till slut för en Urban Jungle/Mountain Buggy dubbelvagn.
    Vi valde den eftersom den är "smalast" på marknaden och ska enligt recentioner vara otroligt bra och hållbar. Dock har den inte fasta framhjul utan svängbara som går att låsa. enl alla jag hört mig för hos så ska det inte vara några problem på vintern, att låsa hjulen ska räcka.

    Vi resonerade även som så att när man väl ska iväg någonstans (semester, stan, promenad, Skansen/Lycksele) hela familjen så är det ju ganska smidigt att ha en vagn som rymmer båda ungarna. Även att man inte tvingar det stora barnet att gå när det inte vill/orkar, då slipper man dessutom gnället ;)

    Kolla på nätet, där finns massa vagnar!
    Kram/Anna

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!