tisdag 15 februari 2011

Våran alla ♥ dag

Igår så var jag och Albin till familjens hus med Carr och barnen. Och som albin trivdes. Vist han satt inte ner när vi sjungde, men å andra sidan så gör han inte det på dagis heller. Det var första gången vi var där men apsolut inte sista! Det kommer att vara perfekt ställe att åka till när jag är föräldraledig med nytilskottet och albin inte her så mycket tid på dagis.

Efter det så for vi till kvantum för att snabhandla. Albin somnade i kundvagnen, jag var tvungen att hålla upp honom. Nog kan ha vara trött när vi handlar i bland men han har ALDRIG somnat. Tur jag viste vad jag skulle ha, så det gick fort. Det var tydligen jobbigt att leka på familjens hus =) Jag och oskar åt go middag. Revbenspjäl, blomkåls mos, fetaost kräm med smörstekta champinjoner. Synd bara att Oskar var tvungen att fara på ett möte straks där på =(

Det kändes minst sakt i mina fogar, att vi var i gång hela dagen igår, och att jag knapt han ligga nått als. Som är ett måste om jag ska ha smärtan under kontroll. Men det är väl det pris jag får betala, när man gör nått. Med rörelse, och gå i trappor. Men det gör jag värkligen när man ser lyckan i Albins ögon.

Igår kväll så tyckte jag att jag kände en liten "knuff" från utsidan av magen så snart kan Oskar och albin känna rörelserna med. =)

I morse så märktes det att Albin hade fått göra av med mycke energi för han sov till kl 8. Och det var det väldigt längesen. I vanliga fall så sover han till kl 05:50.


Kram

2 kommentarer:

  1. Familjenshus är helt super! Vi ses säkert där igen inom en snar famtid :) /Linda

    SvaraRadera
  2. Jo det är jätte bra barnen får springa av sig och vi har nån och surra med. Vi lär säkert ses där igen =)

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!