tisdag 8 februari 2011

Hoss Barnmorskan

Idag har jag varit till barnmorskan på ett rutin besök.

Hb 110
Glukos 6,5
Hjärtljud: 137

Så hb:t det hadde sjunkit yterligare. Förra gången så hadde jag 113. Vette sjuton hur jag ska få upp det. Nån som kan tänka sig att sjänka lite =). Vi pratade om havandeskaps penig. Så jag fick ett intyg som ska med ansökan. Vi pratade även om att jag och Oskar ville gå på ett förlossnigs samtal. Det tyckte hon var ett mycket bra ide'. På tanke på vad som hände förra gången. Hon tyckte även att jag såg ut att må bra sykist. På tanke på vad som hände i början av min graviditet. Hon sa att monga som är med om nått sånt mår mycket dåligt. Det stämmer ju bra. Jag har då fått en tid och prata om förlossnigen den 1 mars. Och då ska Oskar vara med. Så han vet vad som sägs. Så han kan föra min talan när jag inte orkar prata. Jag är värkligen inte rädd för att föda.   


Kram

2 kommentarer:

  1. Åhhh så bra att ni får en samtalstid :) kanon att mota alla eventuella problem/tankar/rädslor redan nu. Kramiz Ma

    SvaraRadera
  2. Jag hopppas verkligen det går bra för er och att din smärta lindras avsevärt!
    P.S Tack för att jag fick läsa din blogg.

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!