fredag 18 februari 2011

Min fredag

Idag var det blida 33- när vi vaknade i dag brr. Efter det att jag hadde lämnat albin på dagis. Så for jag för att sola. Det var riktigt sönt måste jag erkänna. Man känner sig så mycket piggare. Därefter så körde jag föbi mormor. Hadde tänkt att överaska henne. Men det gick inte als, hon var borta. Så då bar det till Wilys för en kompletering till middagen. Sen bar det hem. Ringde min käre mormor, för att bjuda henne på middag. Och hon tackade ja.

Har försökt att skika i bilder för framkalnig men det funka inte als. Vårat internet är inte vad de borde vara =( Nu håller jag på att backa Oopsis. Sen ska jag slänga in kötfärslimpan i ugnen. Därefter så ska jag gå och hämta min underbara son.

Hoppas ni får en bra kväll!


Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!