onsdag 16 februari 2011

Bunkra upp

Idag har jag pysslat med operaton upp bunkring. Det kan tyckas att det är lite tidigt att börja att köpa blöjer och sånt. Men efter som jag vet att min foglosnig bara kommer att bli sämre och sämre. Så tycker jag att det kan vara lika bra att göra det nu medan jag orkar annars så hamnar alt sånt på min heltunderbara fästman Oskar.

Ska innförskaffas

Syskon vagn/ Vagn+ståbräda (Vi har inte bestämt oss om vi ska ha en syskonvagn eller en vanlig)
3 pkt blöjor
1 pkt Modersmjölkersätnig
Barn olja
Barn schampo
Barn tvål
Hud kräm (mini derm)
Tvättcerveter blöta/torra
Krops puder
Snutte fil
Mys filt
In lägg till barnstolen
Tvätmeel oparfymerat
Napp till välingflaskan
Tutte
Snöre till tutten
Pyamas (rosa) i st 50 (att ha i bb väskan)
Kläder (rosa) 50 (att ha i bb väskan)
Baby mösa
Tops till baby


Vi har ju redan pojk kläder så de kommer inte att inhandlas OM det nu skulle vara en pojke.

Kommer att upptatera den här listan om jag skulle komma på att jag har glömt något.



Nu på eftermiddagen så har jag hunit baka 3 pajer hallon, blåbär, rabbarber som ska frysat in.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!