tisdag 15 februari 2011

Idag

Idag har jag tagit ner baby kläderna. För jag kommer knappt i håg vad som fins där =p Och börja så smått att sortera, tvätta får vänta lite vi ska bara köpa nått plag till. Jag har ingen lust att tvätta en maskin men knapt nå kläder als. Men jag ska inte ta i för kung och fosterland. Fast jag är inte så bra på att ta det lungt. Har mublerat om i vardagsrumet. För det drog så jäkla mycket om fötterna när man sitter vid datorn. Det blev riktigt bra. Syster har varit förbi på kaffe, och surr, var mycket trevligt =) Man känner sig som lite ensam mellan varven. Så det är altid trevligt att få besök =) Har förberet en blåbärs paj som står och väntar i kylen. I dag blir det kykling, ris och nån sallad. Ska slänga in kyklingen i ugnen och gå och hämta lilleman på dagis. Hoppas ni får en bra kväll.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!