torsdag 3 februari 2011

Lite alt möjligt

Idag har jag varit till min läkare som för övrigt är den bästa läkare jag har träffat. För att höra hur det går för mig. Blev sjukskriven 50% till i slutet på mars. Vi diskuterade lit fram och till backa. Både jag och hon har svårt att tro att jag skulle orka fram till en ev att jag får havandeskaps penig. Men jag håller alla mina fingrar och tår för att så inte ska bli fallet. I morgon ska jag till sjukgymnasten för att få ett program som ska underlätta, min smärta i ryggen. Efter jobbet så var jag till min arbetsledar. För att lämna sjukingtyget, och diskutera hur det blir framöver.

Efter det så gick jag en sväng på stan. Kikade på bebis kläder. Måste erkänna att jag blev lite besviken. För det fans knapt nått! Efter det så lämnade jag in sjukintyget till försäkrings kassan. For på coop för att inhandla dagens middag. Sen var det bara raka vägen hem och i väg till dagis för att hämta lilleman.

Men nu har jag värkligen ont i mina foggar fy säger jag då bra! Nu ska jag lägga mig på soffan och äta lite glass *hi hi*


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!