onsdag 23 februari 2011

Familjens hus

Idag har jag och albin varit till familjens hus. Denna gång så tyckte han det var betydligt roligare med song samlingen. Han satte sig till och med ner i ringen nån minut. Men mest sprang han om kring. Men som sakt det blir nog bättre hur fler gånger man är där skulle jag tro. Marie & Wilmer kom lite senare. Så dom har också busat. Nu när vi skulle fara så stod Albin i halen och höll på att somna stående. Då är man trött! Man kan nog lungt säga att han tar ut all energi han har när vi är där. Men då är han inte stilla en minut heller! Jag tor nästan att han tar ut sig mer på 3 timmar på familjens hus än på 6 timmar på dagis. När vi var där sisst så var han betydligt lugnare på kvällen. Än vad han brukar vara när han har varit på dagis.


Kram

2 kommentarer:

  1. vi kanske kan träffas där nån mer dag =) jag ska försöka ta mig dit varje måndag wilmer tyckte det var jätte roligt =)

    SvaraRadera
  2. Jo det kan vi absolut göra. Albin älskar också att vara där =)

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!