söndag 6 februari 2011

Suck...

Det här är värkligen inte kul! I natt vaknade jag kl 03 och hadde så jäkla ont i foggarna/ryggen. Jag vänd och vred mig försökte somna om. Men det gick värkligen inte. Kl 05 gav jag upp och gick upp och gjorde frukost och såg på tv. Kl 6 vaknade albin. När jag hadde gett han väling så halvslumra jag. Han satte sig på mig, och skulle vara go. Men jag orkade värkligen inte =( Så till slut gick vi in till oskar så jag fick gå och lägga mig och sova. Jag sov i 1,5 timme. När jag hadde vaknat så fick jag ont i magen också. Blir värkligen kul och se hur denna dag slutar. Som det käns nu så ser jag värkligen inte framemot morgondagens jobb. Känns som det bara kan bli sämmre. Men det är bara att vänta och se. Det enda posetiva just nu är att jag har känt lilfisen sparka i magen. Och att jag har en helt fantastisk sambo. Och att Albin värkligen gör så att jag  orkar kämpar vidare.


Kram  

2 kommentarer:

  1. Bara försök vila så mycket du kan, ha något under knäna och ligg platt på ryggen. Jag vet hur det känns, haft likadant själv :(
    Finns inte så mycket att göra åt det men försök tänka positivt (jag vet att DET inte är lätt, men försök)
    *stor kram*

    SvaraRadera
  2. Jag försöker tänka posetivt men i bland går det bara inte =(

    Hadde du fogglosnig när du väntade mig eller cilla?

    SvaraRadera

Bilderna tillhör mig och får inte kopieras!